Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podmínky vzdělávání žáků s potížemi v učení (mentálním postižením) v zařízeních sociálních služeb

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00051786" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00051786 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podmínky vzdělávání žáků s potížemi v učení (mentálním postižením) v zařízeních sociálních služeb

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tématem následujícího příspěvku je problematika vzdělávání žáků s potížemi v učení (konkrétně s mentálním postižením) v zařízení sociálních služeb, tedy žáků, kteří jsou uživateli těchto zařízení. Zaměříme se na podmínky vzdělávání, propojení školy a sociální instituce, možnosti poradenství.Jedná se o dílčí výzkumné šetření realizované v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Conditions Of Education of Students with learning Difficulties in Special Care institutions

  • Popis výsledku anglicky

    The theme of this topic is the issue of education for pupils with learning difficulties (specifically with mental disabilities) in the social services. Students who are users of these services. We will focus on the conditions of education, linking schools and social institutions and possibilities of counseling.It is a partial research carried out in the framework of the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    BARTOŇOVÁ, M.; VÍTKOVÁ, M. et. al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné školy. Inclusive Education In Current Czech School

  • ISBN

    978-80-210-5383-0

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    71-80

  • Počet stran knihy

    409

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly