Inkluzivní vzdělávání v rámci řešení výzkumného záměru speciální potřeby žáků v kontextu RVP ZV
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064306" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064306 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inkluzivní vzdělávání v rámci řešení výzkumného záměru speciální potřeby žáků v kontextu RVP ZV
Popis výsledku v původním jazyce
Text je zaměřený na analýzu inkluzivního vzdělávání s respektováním současné legislativy a výsledků získaných z empirických šetření v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu RVP ZV v letech 2007-2011. Předmětem výzkumu je systematická tvůrčí činnost v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole, s důrazem na implementaci RVP ZV, na výuku podle ŠVP a s cílem syntetizovat didaktické principy, přístupy, strategie a koncepce do modelu inkluzivní didaktiky. Realizace probíhá v základních školách v Brně a v Jihomoravském kraji. Uvedeny jsou konkrétní výsledky výzkumného šetření zaměřeného na žáky se specifickými poruchami učení, se sociálním znevýhodněním, se zdravotním postižením.
Název v anglickém jazyce
Inclusive Education with in Research Plan Special Needs of Pupils in the Context of Framework Educational Program for Elementary Education
Popis výsledku anglicky
The text is focused on the analysis of inclusive education with regard to legislation and results from empirical study with in research plan Special needs of pupils in the context of Framework educational program for elementary education in 2007 to 2011.The subject of research is systematic creative activity in inclusive education of pupils with special needs in elementary school with an emphasis on implementation of Framework educational programme for elementary education. The emphasis is also on teaching by School educational programmes to synthesize didactic principles, approaches, strategy and conceptions into the model of inclusive didactic. The research is realised in elementary schools in Brno and elementary schols in the South Moravia. There isgive concrete results of research focused on pupils with specific learning difficulties, pupils with social disadvantage, pupils with disabilities.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Pohledy na inkluzivní vzdělávání zdravotně postižením
ISBN
9788024433721
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
63-68
Počet stran knihy
104
Název nakladatele
UP Olomouc
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS kapitoly
—