Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Remote laboratory - new possibility for school experiments

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00052091" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00052091 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.02.023" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.02.023</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.02.023" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2011.02.023</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Remote laboratory - new possibility for school experiments

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The increasing number of students in technical and natural sciences is in contrast with the capacity of the student?s laboratories. Moreover, the rapid development of the computerized ?remote? activities in daily life requires training of the appropriateskills. Our research project "Remote laboratory? is able to partly solve both problems. It enables students an access to remote physical laboratories offering physical and environmental experiments 24 hours a day via web interface from any computer.

  • Název v anglickém jazyce

    Remote laboratory - new possibility for school experiments

  • Popis výsledku anglicky

    The increasing number of students in technical and natural sciences is in contrast with the capacity of the student?s laboratories. Moreover, the rapid development of the computerized ?remote? activities in daily life requires training of the appropriateskills. Our research project "Remote laboratory? is able to partly solve both problems. It enables students an access to remote physical laboratories offering physical and environmental experiments 24 hours a day via web interface from any computer.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Procedia Social and Behavioral Sciences

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    113

  • Stát vydavatele periodika

    CY - Kyperská republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    164-167

  • Kód UT WoS článku

    000298559900021

  • EID výsledku v databázi Scopus