Improvement of science and technology literacy by means of ICT-based collaborative action research including hands-on experiments
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00052173" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00052173 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Improvement of science and technology literacy by means of ICT-based collaborative action research including hands-on experiments
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with research of problematics of the hands-on experimets used in ICT-based collaborative action research. Used research method is design-based research. Results in the form of curricular applications are presented on the international collaborative project.
Název v anglickém jazyce
Improvement of science and technology literacy by means of ICT-based collaborative action research including hands-on experiments
Popis výsledku anglicky
The paper deals with research of problematics of the hands-on experimets used in ICT-based collaborative action research. Used research method is design-based research. Results in the form of curricular applications are presented on the international collaborative project.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Contemporary Issues in Education
ISSN
1792-295X
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
GR - Řecká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
201-212
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—