Možnosti individuální pomoci učiteli v dalším vzdělávání na příkladu role garanta školy v projektu INOSKOP
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F08%3A00110376" target="_blank" >RIV/00216208:11410/08:00110376 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti individuální pomoci učiteli v dalším vzdělávání na příkladu role garanta školy v projektu INOSKOP
Popis výsledku v původním jazyce
Text popisuje a hodnotí pojetí poskytování individuální podpory v rámci experimnetálního modelu dalšího vzdělávání učitelů.
Název v anglickém jazyce
Individual assistence in teacher in-service education. Garant from University provided assistence for teacher of teachers
Popis výsledku anglicky
The study describes the multilevel model of teacher in-service education based on collaboration between a researcher and teacher.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Orbis scholae
ISSN
1802-4637
e-ISSN
—
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—