Možnosti pochopení pojmu nekonečno u budoucích učitelů prvního stupně základní školy.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00052195" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00052195 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti pochopení pojmu nekonečno u budoucích učitelů prvního stupně základní školy.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovaci obsahu a forem výuky matematiky na základních školách. Ukazuje na nutnost správného pochopení pojmu nekonečna u budoucích učitelů 1. stupně základní školy. Za tímto účelem je uvedena řada zajímavých historických příkladů.
Název v anglickém jazyce
Infinity in primary school mathematics preparation
Popis výsledku anglicky
The article was created as the result of the research oriented at innovation of the content and forms of primary school mathematics teaching. The article shows the necessity of correct understanding of the notion infinity by the future primary school teachers. Several interesting historical examples are given to illustrate the fact.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Arnica - Acta Rerum Naturalium didactICA, časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělání
ISSN
1804-8366
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
1-5
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—