Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti pochopení pojmu nekonečno u budoucích učitelů prvního stupně základní školy.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00052195" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00052195 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti pochopení pojmu nekonečno u budoucích učitelů prvního stupně základní školy.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovaci obsahu a forem výuky matematiky na základních školách. Ukazuje na nutnost správného pochopení pojmu nekonečna u budoucích učitelů 1. stupně základní školy. Za tímto účelem je uvedena řada zajímavých historických příkladů.

  • Název v anglickém jazyce

    Infinity in primary school mathematics preparation

  • Popis výsledku anglicky

    The article was created as the result of the research oriented at innovation of the content and forms of primary school mathematics teaching. The article shows the necessity of correct understanding of the notion infinity by the future primary school teachers. Several interesting historical examples are given to illustrate the fact.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Arnica - Acta Rerum Naturalium didactICA, časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělání

  • ISSN

    1804-8366

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    1-5

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus