Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metoda TEAM-TEACHINGU ve výuce češtiny na Bilingvní škole spolku Komenský ve Vídni

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F10%3A10213542" target="_blank" >RIV/61989592:15260/10:10213542 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metoda TEAM-TEACHINGU ve výuce češtiny na Bilingvní škole spolku Komenský ve Vídni

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Český Školský spolek Komenský spravuje v současné době ve Vídni tři dvojjazyčné školy, obecnou školu, nižší i vyšší stupeň reálného gymnázia. Cílem příspěvku je přiblížit výuku češtiny na dvojjazyčné obecné škole a dvojjazyčném nižším stupni reálného gymnázia, kde se během výuky používá metoda team-teachingu: hodinu vedou dva učitelé ? hlavní učitel a asistent. Součástí příspěvku jsou ukázky prací, které žáci vytvořili v hodinách českého jazyka a ve kterých je patrná jazyková interference němčiny.

  • Název v anglickém jazyce

    The Method of Team-Teaching in Lessons of Czech at the Biligual School of Komensky Association in Vienna

  • Popis výsledku anglicky

    This article focuses on the teaching methods used in the lessons of Czech language at the Bilingual Primary and Bilingual Secondary Komensky Schools in Vienna. Nowadays, Komensky School Organization runs a kindergarden, a bilingual primary school, a bilingual secondary school and a bilingual grammar school. In the lessons of Czech at both primary and secondary bilingual Komensky schools the method of team-teaching is used. In practice it means that in the lessons of Czech language the main teacher cooperates with his/her assistant. The article also gives examples of texts which the pupils wrote during the lessons.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Tradiční a netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na základní škole

  • ISBN

    978-80-244-2435-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Katedra českého jazyka PdF v Olomouci

  • Datum konání akce

    2. 4. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku