Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rekurentní posloupnosti a problémová výuka v matematice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00052323" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00052323 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rekurentní posloupnosti a problémová výuka v matematice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovaci forem a metod výuky na střední škole. Tématem příspěvku je řešení rekurentních posloupností jako námětu pro problémovou výuku v matematice na středních a vysokých školách. V příspěvku jsou nejprveuvedeny čtyři řešené příklady, následuje problém, jehož řešení navozuje další otázky a problémy vhodné pro zkoumání studentů.

  • Název v anglickém jazyce

    Recurrent Sequences and Problem Teaching in Mathematics

  • Popis výsledku anglicky

    The article was created as the result of the research oriented at innovation of the content and forms of secondary school mathematics teaching. The article shows solving of recurrent sequences as one idea for problem teaching in mathematics at secondaryschools and universities. First there are given four solved examples, then there follows a problem whose solving offers other questions and topics suitable for students exploring.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXIX International Colloquium on the Management of Educational Process

  • ISBN

    978-80-7231-779-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1-7

  • Název nakladatele

    Univerzita Obrany

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    19. 5. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku