Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Intervention Strategies in Dramatic Studies.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00052805" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00052805 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Intervention Strategies in Dramatic Studies.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    There is a higher risk of behavior disorder development in institutionalized children mainly for pathological reasons, or limited learning opportunities connected to multifactorial dimension of behavior disorder etiology. It is possible to compensate forthese disadvantages by targeted intervention in form of drama education. The article presents the output of a research, the subject of which was the creation and verification of the efficiency of intervention strategies methodology with the use of dramaeducation studies to support and strengthen the institutionalized children in order to prevent behavior disorder.

  • Název v anglickém jazyce

    Intervention Strategies in Dramatic Studies.

  • Popis výsledku anglicky

    There is a higher risk of behavior disorder development in institutionalized children mainly for pathological reasons, or limited learning opportunities connected to multifactorial dimension of behavior disorder etiology. It is possible to compensate forthese disadvantages by targeted intervention in form of drama education. The article presents the output of a research, the subject of which was the creation and verification of the efficiency of intervention strategies methodology with the use of dramaeducation studies to support and strengthen the institutionalized children in order to prevent behavior disorder.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research

  • ISSN

    1804-7890

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    01/2011

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    76-78

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus