Mediální kompetence a kritický výběr jako součást zkušenostního učení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00052893" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00052893 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mediální kompetence a kritický výběr jako součást zkušenostního učení
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se výzkumně zabývá problematikou utváření mediálních kompetencí u mladých lidí se zaměřením především na oblast recepce audiovizuálních programů. Zajímáme se o způsoby jejich kritického výběru recipovaného díla a souvislost se zkušenostním učením.
Název v anglickém jazyce
Media competences and critical choice as a part of an experiential learning
Popis výsledku anglicky
This research paper sums up the problems of forming the media competences of young people. It's focused all over the area of audiovisual-program-reception. We are interested in the viewer?s critical choice of the audiovisual program a how it is related to the experiential learning.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence
ISBN
978-80-210-5561-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
70-74
Název nakladatele
PdF MU
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—