Zkušenosti a poznatky učitelů 1. stupně ZŠ z práce s žáky se zdravotním postižením/znevýhodněním
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053012" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00053012 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zkušenosti a poznatky učitelů 1. stupně ZŠ z práce s žáky se zdravotním postižením/znevýhodněním
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek přináší informace z výzkumu zabezpečení výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy. Zabývá se přístupy učitelů primární školy k zdravotně handicapovaným žákům v kontextu inkluzivní školy. Výzkumné šetření je zaměřeno na podmínky inkluze žáků se zdravotním postižením/znevýhodněním z pohledu učitelů, kteří s těmito žáky pracují v běžných třídách primární školy hlavního vzdělávacího proudu.
Název v anglickém jazyce
Experience and Knowledge of Primary School Teachers of Teaching Children with Health Disabilities
Popis výsledku anglicky
This article deals the information from research focused on conditions of inclusion of pupils with health handicap or health disadvantaged in the framework primary schools, who these pupils educate in common classes. The aim was to describe the conditions of inclusion from look of teachers, who with those pupils work in common classes of schools of main educational flow.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs
ISBN
978-80-7315-216-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
83-94
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
PdF MU
Datum konání akce
7. 9. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—