CPV videoweb: modul výukové komunikace a interakce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053602" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00053602 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
CPV videoweb: modul výukové komunikace a interakce
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole je představen CPV videoweb: Modul výukové komunikace a interakce. Jedná se o elektronické učební prostředí využívající videozáznamy zaměřené na výukovou komunikaci a interakci učitele se žáky. Slouží jako nástroj rozšiřující a prohlubující výuku v seminářích a zároveň jako výzkumný nástroj.Jeho cílem je zjišťovat pojetí výukové komunikace a interakce studentů učitelství. Soustředí se především na jejich praktické dovednosti pozorovat, popisovat a interpretovat komunikaci učitelů se žáky v reálných školních třídách, a prozkoumává tak interpretačně postojové orientace studentů učitelství. Dalším cílem projektu je na základě bližšího poznání těchto jevů nastínit možnosti, jak s využitím prvků metody videotrénink interakcí (dále jen VTI) v kombinaci s e-learningem tuto oblast u studentů učitelství dále zkoumat a rozvíjet.
Název v anglickém jazyce
CPV videoweb: mudule for classroom communication and interaction
Popis výsledku anglicky
In the chapter is presented CPV videoweb: Module for classroom communication and interaction. It means electronic learning environment that take advantage of videos pointed at classroom communication and intreaction a teacher with pupils. It serves as atool which makes lessons of students of teaching profession wider and deepen and simultaneously as a research tool. Its aim is to survey conception of the classroom communication and interaction of the students teachers. It is focus at first on their practical skills of observation, description and interpretation of communication teachers with pupils in real concrete classrooms and so explores interpretatively postural orientation of students teachers. Other aim of the research is indicate opportunitieson the essentials of knowledge of this phenomenons how to this course of study with students teachers with using elements of metod Video interaction guidance combination with e-learning furthermore investigate and develope.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Janík, T.,Minaříková, E. a kol.Video v učitelském vzdělávání:teoretická východiska, aplikace,výzkum.
ISBN
978-80-7315-213-0
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
153-173
Počet stran knihy
200
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—