Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CPV videoweb: modul výukové komunikace a interakce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053602" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00053602 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    CPV videoweb: modul výukové komunikace a interakce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V kapitole je představen CPV videoweb: Modul výukové komunikace a interakce. Jedná se o elektronické učební prostředí využívající videozáznamy zaměřené na výukovou komunikaci a interakci učitele se žáky. Slouží jako nástroj rozšiřující a prohlubující výuku v seminářích a zároveň jako výzkumný nástroj.Jeho cílem je zjišťovat pojetí výukové komunikace a interakce studentů učitelství. Soustředí se především na jejich praktické dovednosti pozorovat, popisovat a interpretovat komunikaci učitelů se žáky v reálných školních třídách, a prozkoumává tak interpretačně postojové orientace studentů učitelství. Dalším cílem projektu je na základě bližšího poznání těchto jevů nastínit možnosti, jak s využitím prvků metody videotrénink interakcí (dále jen VTI) v kombinaci s e-learningem tuto oblast u studentů učitelství dále zkoumat a rozvíjet.

  • Název v anglickém jazyce

    CPV videoweb: mudule for classroom communication and interaction

  • Popis výsledku anglicky

    In the chapter is presented CPV videoweb: Module for classroom communication and interaction. It means electronic learning environment that take advantage of videos pointed at classroom communication and intreaction a teacher with pupils. It serves as atool which makes lessons of students of teaching profession wider and deepen and simultaneously as a research tool. Its aim is to survey conception of the classroom communication and interaction of the students teachers. It is focus at first on their practical skills of observation, description and interpretation of communication teachers with pupils in real concrete classrooms and so explores interpretatively postural orientation of students teachers. Other aim of the research is indicate opportunitieson the essentials of knowledge of this phenomenons how to this course of study with students teachers with using elements of metod Video interaction guidance combination with e-learning furthermore investigate and develope.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Janík, T.,Minaříková, E. a kol.Video v učitelském vzdělávání:teoretická východiska, aplikace,výzkum.

  • ISBN

    978-80-7315-213-0

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    153-173

  • Počet stran knihy

    200

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly