Analýza témat pedagogického výzkumu zaměřeného na předškolní vzdělávání v České republice od roku 2000
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00054395" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00054395 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza témat pedagogického výzkumu zaměřeného na předškolní vzdělávání v České republice od roku 2000
Popis výsledku v původním jazyce
Autorky příspěvku provedly analýzu empirických studií zkoumajících oblast předškolního vzdělávání, které byly publikovány v odborných časopisech, sbornících ČAPV a sbornících z konferencí věnovaných předškolní pedagogice od roku 2000. Pomocí analýzy bylaidentifikována témata, která jsou v rámci oboru předškolní pedagogika výzkumně řešena, což je kontrastováno s požadavky na výzkumné oblasti formulovanými ve státních dokumentech.
Název v anglickém jazyce
Analysis of the Educational Research Topics in the Pre-primary Education
Popis výsledku anglicky
The authors of the paper carried out an analysis of the empirical studies on pre-primary school level, which were since 2000 published in journals, proceedings of the Czech Educational Research Association conferences and proceedings from the pre-primaryschool conferences. Though the analysis of topics that are topics of the empirical research were explored. In the end the requirements on pre-primary school level research formulated in political documents are examined and confronted with the results ofthe analysis.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Místo vzdělávání v současné společnosti: paradigmata ? ideje ? realizace. Sborník z 18. výroční konference Čeké pedagogické společnosti konané ve dnech 16. ? 17. února 2011 v Praze.
ISBN
978-80-263-0046-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
1-5
Název nakladatele
Tribun EU
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
16. 2. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—