Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Předškolní vzdělávání v České republice pohledem pedagogického výzkumu.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062396" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062396 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2012-4-490" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2012-4-490</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2012-4-490" target="_blank" >10.5817/PedOr2012-4-490</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Předškolní vzdělávání v České republice pohledem pedagogického výzkumu.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie přináší přehled témat a empirických výzkumů provedených v oblasti předškolního vzdělávání v České republice v letech 2000?2010. Autorky provedly analýzu výzkumů, které byly ve sledovaném čase publikovány v odborných časopisech a relevantních sbornících. Hlavními cíli předkládané studie bylo analyzovat témata, kterými se výzkum v oblasti předškolního vzdělávání zabýval, a shrnout hlavní poznatky, které takový výzkum přinesl. V závěru studie jsou analyzované výzkumy shrnuty z pohledu obsahového a metodologického.

  • Název v anglickém jazyce

    Pre-primary education in the Czech Republic through the lenses of the educational research

  • Popis výsledku anglicky

    The study brings an overview of empirical research carried out in the field of pre-primary education in the Czech Republic within the years 2000?2010. The authors analysed research papers published in research journals and relevant conference proceedings. The main aims of the review paper were to analyse topics of the pre-primary school education research and to sum up the main findings. At the end of the paper there is a content and methodological overview of analysed research papers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogická orientace: odborný čvrtletník a zpravodaj České pedagogické společnosti

  • ISSN

    1211-4669

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    22(4)

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    25

  • Strana od-do

    490-515

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus