Předškolní vzdělávání v České republice pohledem pedagogického výzkumu.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00062396" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00062396 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2012-4-490" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2012-4-490</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2012-4-490" target="_blank" >10.5817/PedOr2012-4-490</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Předškolní vzdělávání v České republice pohledem pedagogického výzkumu.
Popis výsledku v původním jazyce
Studie přináší přehled témat a empirických výzkumů provedených v oblasti předškolního vzdělávání v České republice v letech 2000?2010. Autorky provedly analýzu výzkumů, které byly ve sledovaném čase publikovány v odborných časopisech a relevantních sbornících. Hlavními cíli předkládané studie bylo analyzovat témata, kterými se výzkum v oblasti předškolního vzdělávání zabýval, a shrnout hlavní poznatky, které takový výzkum přinesl. V závěru studie jsou analyzované výzkumy shrnuty z pohledu obsahového a metodologického.
Název v anglickém jazyce
Pre-primary education in the Czech Republic through the lenses of the educational research
Popis výsledku anglicky
The study brings an overview of empirical research carried out in the field of pre-primary education in the Czech Republic within the years 2000?2010. The authors analysed research papers published in research journals and relevant conference proceedings. The main aims of the review paper were to analyse topics of the pre-primary school education research and to sum up the main findings. At the end of the paper there is a content and methodological overview of analysed research papers.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogická orientace: odborný čvrtletník a zpravodaj České pedagogické společnosti
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Svazek periodika
neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
22(4)
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
25
Strana od-do
490-515
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—