Vliv délky praxe na kompetence a připravenost třídních učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00054921" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00054921 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv délky praxe na kompetence a připravenost třídních učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje výzkumná zjištění o vlivu délky praxe třídních učitelů na činnosti, jimiž se nejčastěji zabývají. Z odpovědí respondentů dále vyplývá, že třídní učitelé s nejdelší praxí také kladou největší důraz na pedagogické a rodičovské zkušenosti v přípravě na funkci třídního učitele.
Název v anglickém jazyce
Effect of lenght of class teachers' practice on their readiness for the role
Popis výsledku anglicky
This paper presents research results concerning class teachers? length of practice and its influence on the problems they most often deal with. The respondents? answers show that class teachers with the longest practice find their pedagogical and parental experiences as the most important in their preparation for the class teacher?s role.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 2. díl
ISBN
978-80-210-5710-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
84-90
Název nakladatele
PdF MU
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—