Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv délky praxe na kompetence a připravenost třídních učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00054921" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00054921 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv délky praxe na kompetence a připravenost třídních učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek prezentuje výzkumná zjištění o vlivu délky praxe třídních učitelů na činnosti, jimiž se nejčastěji zabývají. Z odpovědí respondentů dále vyplývá, že třídní učitelé s nejdelší praxí také kladou největší důraz na pedagogické a rodičovské zkušenosti v přípravě na funkci třídního učitele.

  • Název v anglickém jazyce

    Effect of lenght of class teachers' practice on their readiness for the role

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents research results concerning class teachers? length of practice and its influence on the problems they most often deal with. The respondents? answers show that class teachers with the longest practice find their pedagogical and parental experiences as the most important in their preparation for the class teacher?s role.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 2. díl

  • ISBN

    978-80-210-5710-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    84-90

  • Název nakladatele

    PdF MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku