Aktuální téma-nadané děti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA12013GG" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A12013GG - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aktuální téma-nadané děti
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá postoji a názory učitelů na problematiku inkluze nadaných žáků do tradičních tříd. Formou rozhovoru se třemi pedagogy nabízí jejich praktické zkušenosti se začleněním nadaného žáka do třídního kolektivu. Autorka nabízí k zamyšlení otázku, zda jsou učitelé v praxi na výuku nadaných žáků dostatečně připraveni.
Název v anglickém jazyce
Attitudes and challenges in life II.
Popis výsledku anglicky
This contribution deals with the attitudes and opinions of teachers about the issue of gifted pupils' inclusion to traditional classes. Through an interview with three teachers it offers their practical experience with the inclusion of gifted pupil in the class group. The author offers to ponder the question of whether the teachers in the practice are sufficiently ready for the tuition of gifted children.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
JANDA, M. Životní postoje a výzvy II
ISBN
978-80-210-5736-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
71-73
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
5. 9. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—