Příklady úspěšného profesního vzdělávání osob s těžkým zdravotními postižením prostřednictvím e-learningu v Badensku-Württembersku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00054932" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00054932 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Příklady úspěšného profesního vzdělávání osob s těžkým zdravotními postižením prostřednictvím e-learningu v Badensku-Württembersku
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola je věnována problematice virtuálního (on-line) vzdělávání osob s těžkým tělesným postižením, kteří se nemohou vzdělávat, vzhledem ke svému zdravotnímu postižení, běžnou kontaktní formou. Virtuální vzdělávání přináší překonání zmiňované bariéry,a tím i možnost profesního a společenského uplatnění na trhu práce a v běžném životě, a tak z osob se zdravotním postižením, pobírajících státní příspěvky se stávají plátci daní. Vše je realizováno na základě internetu, základních vstupních a výstupníchzařízení a každodenní výuky. V kapitole jsou uvedeny praktické ukázky úspěšnosti projektu na konkrétních případech studentů či absolventů. Zjištěné skutečnosti slouží jako podklad výzkumu.
Název v anglickém jazyce
Examples of Successful Professional Education of Persons with Profound Disabilities via E-learning in Baden-Württemberg
Popis výsledku anglicky
The chapter focuses on the issue of virtual (on-line) education of persons with profound disabilities who cannot be educated with traditional contact methods. Virtual education offers a way to reduce the before mentioned barrier and, therefore, a possibility of professional and social inclusion to everyday life and job opportunities. This changes beneficiaries of social support to payers. The system is based on internet, basic input and output facilities and everyday tutoring. The chapter offers examples of the project success, presents concrete students or graduates of the programme. These facts serve as a basis for the research.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
FRIEDMANN, Z. et al. Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce.
ISBN
978-80-210-5602-2
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
123-130
Počet stran knihy
314
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—