Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Příklady úspěšného profesního vzdělávání osob s těžkým zdravotními postižením prostřednictvím e-learningu v Badensku-Württembersku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00054932" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00054932 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Příklady úspěšného profesního vzdělávání osob s těžkým zdravotními postižením prostřednictvím e-learningu v Badensku-Württembersku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola je věnována problematice virtuálního (on-line) vzdělávání osob s těžkým tělesným postižením, kteří se nemohou vzdělávat, vzhledem ke svému zdravotnímu postižení, běžnou kontaktní formou. Virtuální vzdělávání přináší překonání zmiňované bariéry,a tím i možnost profesního a společenského uplatnění na trhu práce a v běžném životě, a tak z osob se zdravotním postižením, pobírajících státní příspěvky se stávají plátci daní. Vše je realizováno na základě internetu, základních vstupních a výstupníchzařízení a každodenní výuky. V kapitole jsou uvedeny praktické ukázky úspěšnosti projektu na konkrétních případech studentů či absolventů. Zjištěné skutečnosti slouží jako podklad výzkumu.

  • Název v anglickém jazyce

    Examples of Successful Professional Education of Persons with Profound Disabilities via E-learning in Baden-Württemberg

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter focuses on the issue of virtual (on-line) education of persons with profound disabilities who cannot be educated with traditional contact methods. Virtual education offers a way to reduce the before mentioned barrier and, therefore, a possibility of professional and social inclusion to everyday life and job opportunities. This changes beneficiaries of social support to payers. The system is based on internet, basic input and output facilities and everyday tutoring. The chapter offers examples of the project success, presents concrete students or graduates of the programme. These facts serve as a basis for the research.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    FRIEDMANN, Z. et al. Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce.

  • ISBN

    978-80-210-5602-2

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    123-130

  • Počet stran knihy

    314

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly