Nový studijní obor Speciální pedagogika pro učitele středních škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00054940" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00054940 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nový studijní obor Speciální pedagogika pro učitele středních škol
Popis výsledku v původním jazyce
Článek seznamuje se změnami ve společnosti, kdy se prohlubuje snaha po inkluzi žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do škol, školských zařízení, do zaměstnání a do společnosti. Se změnou pohledu na edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami(inkluzivní vzdělávání) se mění postavení učitelů a speciálních pedagogů na školách a charakter jejich úkolů při edukativním procesu. Člának se zabývá analýzou úspěšnosti studijního oboru Speciální pedagogika pro učitele středních škol v kombinaci se studijním oborem Učitelství odborných předmětů pro střední školy ? specializace služby, studovaném v rámci studijního programu učitelství pro střední školy v navazujícím magisterském studiu, kombinovaná forma na základě realizovaných výzkumných projektů absolventů studia.
Název v anglickém jazyce
New Stady Programme Special Education for Teachers of Secondary Schools
Popis výsledku anglicky
The article contains with changes in the society increase the efforts to integrate and include children with special educational needs to schools, educational facilities, and to the society in general. Changes in the perspective on education of pupils with special educational needs (inclusive education) also changes the roles of regular teachers and special teachers and the nature of their duties in the educational process. The chapter analyzes the success of the study of Special Education for teachersof Secondary schools in combination field of study Teaching.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Reflexe současných trendů ve speciální pedagogice
ISBN
978-80-7368-942-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
7-16
Název nakladatele
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Datum konání akce
23. 2. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—