Studijní obor speciální pedagogika pro učitele středních škol ? výzkumné projekty
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055309" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055309 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Studijní obor speciální pedagogika pro učitele středních škol ? výzkumné projekty
Popis výsledku v původním jazyce
Se změnou pohledu na edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (inkluzivní vzdělávání) se mění postavení učitelů a speciálních pedagogů na školách a charakter jejich úkolů při edukativním procesu. Stať se zabývá analýzou úspěšnosti studijního oboru Speciální pedagogika pro učitele středních škol v kombinaci se studijním oborem Učitelství odborných předmětů pro střední školy ? specializace služby, studovaném v rámci studijního programu učitelství pro střední školy v navazujícím magisterském studiu, kombinovaná forma na základě realizovaných výzkumných projektů absolventů studia.
Název v anglickém jazyce
Study Programme Special Education for Teachers of Secondary Schools ? Research Projekts.
Popis výsledku anglicky
Changes in the perspective on education of pupils with special educational needs (inclusive education) also changes the roles of regular teachers and special teachers and the nature of their duties in the educational process. The article deals with questions of new field of study Special Education for teachers of Secondary schools in combination field of study Teaching vocational subjects ? specialization Services, studied as part of field of study Secondary School Teaching, follow Master Program degree, distance form, on the basis of research projects undertaken graduate studies.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
FRIEDMANN, Z. et al. Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce
ISBN
978-80-210-5602-2
Počet stran výsledku
23
Strana od-do
131-154
Počet stran knihy
314
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—