Počáteční obtíže v učitelské profesi ? kompetence učitele očima začínajícího učitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055014" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055014 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Počáteční obtíže v učitelské profesi ? kompetence učitele očima začínajícího učitele
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o počátečních obtížích a kompetencích učitele. Výzkumné šetření se týkalo této problematiky z pohledu začínajícího učitele. Jsou zde uvedeny také výsledky tohoto šetření.
Název v anglickém jazyce
Initial Problems of a Teacher - Competences of a Teacher from the Perspective of a Novice Teacher
Popis výsledku anglicky
The article deals with the initial problems of a teacher and teacher competence. The performed survey focused on this issue from the perspective of novice teacher. It shows the results of this survey.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 2. díl.
ISBN
978-80-210-5710-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
19-23
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—