Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přednosti a nedostatky pregraduální učitelské přípravy: názory studentů. Druhá část.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055069" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055069 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přednosti a nedostatky pregraduální učitelské přípravy: názory studentů. Druhá část.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek obsahuje dílčí poznatky z výzkumné sondy, provedené mezi studenty pedagogické fakulty. Shrnuje připomínky studentů k obsahu, organizaci, průběhu a přínosu pedagogických praxí, které studenti absolvovali na základních školách.

  • Název v anglickém jazyce

    Preferences and inadequacies undergraduate teachers disposition: views undergraduates

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution contains partial findings from the research probe realized among students of Faculty of Education. It summarizes remarks of students on the contents, organization, process and contribution of pedagogical practice which was realized by students at elementary schools.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků

  • ISBN

    978-80-210-5710-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    164-175

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku