Přednosti a nedostatky pregraduální učitelské přípravy: názory studentů. Druhá část.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055069" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055069 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přednosti a nedostatky pregraduální učitelské přípravy: názory studentů. Druhá část.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek obsahuje dílčí poznatky z výzkumné sondy, provedené mezi studenty pedagogické fakulty. Shrnuje připomínky studentů k obsahu, organizaci, průběhu a přínosu pedagogických praxí, které studenti absolvovali na základních školách.
Název v anglickém jazyce
Preferences and inadequacies undergraduate teachers disposition: views undergraduates
Popis výsledku anglicky
The contribution contains partial findings from the research probe realized among students of Faculty of Education. It summarizes remarks of students on the contents, organization, process and contribution of pedagogical practice which was realized by students at elementary schools.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků
ISBN
978-80-210-5710-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
164-175
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—