Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pojetí pregraduálního vzdělávání v učitelství pro MŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F07%3AA0800KIM" target="_blank" >RIV/61988987:17450/07:A0800KIM - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61988987:17450/07:A1000KIM

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pojetí pregraduálního vzdělávání v učitelství pro MŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje pedagogicko-reflexní model vzdělávání studentek učitelství pro mateřské školy rozvíjející profesní identitu, uskutečňující reflexi pedagogických situací a sebereflexi nabývaných profesních zkušeností studentek, jež je uskutečňován na Pedagogické fakultě OU v Ostravě.

  • Název v anglickém jazyce

    Conception of undergraduate education at teaching for preprimary schools

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents pedagogic - reflective model of education students of teaching for preprimary schools which cultivates professional identity realizes reflection of pedagogical situations and themselves-reflection of increasing professional experiencesstudents. It is realized at Pedagogical faculty University of Ostrava in Ostrava.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Ako sa učitelia učia?

  • ISBN

    978-80-8045-493-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    56-59

  • Název nakladatele

    Fakulta humanitných a prírodných vied Prešovskej univerzity v Prešove

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

    Prešovská univerzita Prešov, Slovenská republika

  • Datum konání akce

    27. 6. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku