Pojetí pregraduálního vzdělávání v učitelství pro MŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F07%3AA0800KIM" target="_blank" >RIV/61988987:17450/07:A0800KIM - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61988987:17450/07:A1000KIM
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pojetí pregraduálního vzdělávání v učitelství pro MŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje pedagogicko-reflexní model vzdělávání studentek učitelství pro mateřské školy rozvíjející profesní identitu, uskutečňující reflexi pedagogických situací a sebereflexi nabývaných profesních zkušeností studentek, jež je uskutečňován na Pedagogické fakultě OU v Ostravě.
Název v anglickém jazyce
Conception of undergraduate education at teaching for preprimary schools
Popis výsledku anglicky
The paper presents pedagogic - reflective model of education students of teaching for preprimary schools which cultivates professional identity realizes reflection of pedagogical situations and themselves-reflection of increasing professional experiencesstudents. It is realized at Pedagogical faculty University of Ostrava in Ostrava.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Ako sa učitelia učia?
ISBN
978-80-8045-493-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
56-59
Název nakladatele
Fakulta humanitných a prírodných vied Prešovskej univerzity v Prešove
Místo vydání
Prešov
Místo konání akce
Prešovská univerzita Prešov, Slovenská republika
Datum konání akce
27. 6. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—