Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Profesní pedagogická praxe v pregraduální přípravě učitelů odborných předmětů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F22%3AA2302HAF" target="_blank" >RIV/61988987:17450/22:A2302HAF - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.fpv.umb.sk/app/cmsFile.php?disposition=i&ID=21329" target="_blank" >https://www.fpv.umb.sk/app/cmsFile.php?disposition=i&ID=21329</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Profesní pedagogická praxe v pregraduální přípravě učitelů odborných předmětů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek přináší informace o koncepci a realizaci profesních pedagogických praxí na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity v rámci bakalářského studijního programu Odborné předměty se zaměřením na vzdělávání a navazujícího magisterského studijního programu Učitelství odborných předmětů. Článek je příspěvkem do obecné diskuze k realizaci profesních pedagogických praxí v rámci pregraduální přípravy budoucích učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    Professional Pedagogical Practice in the Pregradual Training of Teachers of Prefessional Subjects

  • Popis výsledku anglicky

    The paper provides information on the conception and implementation of professional pedagogical practices at the Faculty of Education of the University of Ostrava within bachelorś study program Professional Subjects with focus on education and the subsequent masterś study program Teacher Training of Professional Subjects. The article is a contribution to the general discussion on the implementation of professional pedagogical practices in the pregradual training of future teachers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Technika a vzdelávanie

  • ISSN

    1338-9742

  • e-ISSN

    1339-9888

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    9-11

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus