Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Cvičný učitel na pedagogické praxi studentů - partner vysokoškolského učitele

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41600%2F14%3A64940" target="_blank" >RIV/60460709:41600/14:64940 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Cvičný učitel na pedagogické praxi studentů - partner vysokoškolského učitele

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autor, který se dlouhodobě zabývá problematikou pedagogických praxí studentů učitelství odborných předmětů a praktického vyučování jak v teoretické tak praktické rovině analyzuje možnosti rozvoje kompetencí cvičných učitelů. Institut vzdělávání a poradenství (IVP) realizuje praxe na cvičných středních odborných školách se kterými je navázán smluvní vztah. Autor se zabývá požadavky na kvalifikaci cvičných učitelů a podmínkami rozvoje jejich profesních kompetencí. Analyzuje možnosti a nezbytnost dalšího vzdělávání učitelů odborných předmětů. Vysvětluje vhodnost využívání dobrých příkladů praxe zkušených pedagogických pracovníků. Cviční učitelé se stávají kvalifikovanými spolupracovníky vysokoškolských učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    Training teacher at pedagogical practice of students ? the partner of academic teacher

  • Popis výsledku anglicky

    The author deals with problems of pedagogical practice of students of teaching of vocational subjects and practical training in the long term. From the theoretical and practical point of view are analysed the possibilities of development of competency oftraining teachers. The Institute of Education and Communication (IEC) realizes teaching practice at training secondary vocational schools that are contractual workplaces. The author is engaged in demands on qualification of training teachers and condition of the development of their professional competency. The possibilities and necessity of further education of teachers of vocational subject are analysed. The suitability of use of good examples of practice of teachers is explained. The training teachers become qualified co-workers of academic teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Rural Environment. Education. Personality

  • ISBN

    978-9984-48-135-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    187-191

  • Název nakladatele

    The Latvia University of Agriculture, Institute of Education and Home Economics. Latvia

  • Místo vydání

    Jelgava

  • Místo konání akce

    Jelgava

  • Datum konání akce

    7. 2. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku