Cvičný učitel na pedagogické praxi studentů - partner vysokoškolského učitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41600%2F14%3A64940" target="_blank" >RIV/60460709:41600/14:64940 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Cvičný učitel na pedagogické praxi studentů - partner vysokoškolského učitele
Popis výsledku v původním jazyce
Autor, který se dlouhodobě zabývá problematikou pedagogických praxí studentů učitelství odborných předmětů a praktického vyučování jak v teoretické tak praktické rovině analyzuje možnosti rozvoje kompetencí cvičných učitelů. Institut vzdělávání a poradenství (IVP) realizuje praxe na cvičných středních odborných školách se kterými je navázán smluvní vztah. Autor se zabývá požadavky na kvalifikaci cvičných učitelů a podmínkami rozvoje jejich profesních kompetencí. Analyzuje možnosti a nezbytnost dalšího vzdělávání učitelů odborných předmětů. Vysvětluje vhodnost využívání dobrých příkladů praxe zkušených pedagogických pracovníků. Cviční učitelé se stávají kvalifikovanými spolupracovníky vysokoškolských učitelů.
Název v anglickém jazyce
Training teacher at pedagogical practice of students ? the partner of academic teacher
Popis výsledku anglicky
The author deals with problems of pedagogical practice of students of teaching of vocational subjects and practical training in the long term. From the theoretical and practical point of view are analysed the possibilities of development of competency oftraining teachers. The Institute of Education and Communication (IEC) realizes teaching practice at training secondary vocational schools that are contractual workplaces. The author is engaged in demands on qualification of training teachers and condition of the development of their professional competency. The possibilities and necessity of further education of teachers of vocational subject are analysed. The suitability of use of good examples of practice of teachers is explained. The training teachers become qualified co-workers of academic teachers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Rural Environment. Education. Personality
ISBN
978-9984-48-135-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
187-191
Název nakladatele
The Latvia University of Agriculture, Institute of Education and Home Economics. Latvia
Místo vydání
Jelgava
Místo konání akce
Jelgava
Datum konání akce
7. 2. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—