Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Žák s narušenou komunikační schopností v běžné základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055113" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055113 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Žák s narušenou komunikační schopností v běžné základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V kapitole jsou prezentovány výsledky dílčího výzkumného šetření, zaměřeného na problematiku narušené komunikační schopnosti žáků běžných základních škol. Výzkum byl realizován ve spolupráci s učiteli základních škol v kraji Vysočina, analyzován byl výskyt narušené komunikační schopnosti i možnosti integrace a podpory žáků s těmito obtížemi.

  • Název v anglickém jazyce

    Pupil with Impaired Communication Ability in Primary School

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter presents the results of the partial research. The subject of the research was the impaired communication ability of pupils attending the primary school. The research was implemented in cooperation with teachers who work on the primary schoolsin the Vysocina district. The presence of the impaired communication ability and the possibilities of the integration of the pupils suffering those problems were analyzed.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Klenková, J., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Age Groups and Disabilities.

  • ISBN

    978-80-210-5731-9

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    137-146

  • Počet stran knihy

    386

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly