Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení a diferencovaný přístup k žákům s SPU ve výuce ruskému jazyku v pedagogickém výzkumu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055124" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055124 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnocení a diferencovaný přístup k žákům s SPU ve výuce ruskému jazyku v pedagogickém výzkumu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek přináší výsledky výzkumu, který autorka realizovala v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM 0021622443. Autorka prezentuje na příkladu ruštiny výsledky pedagogického výzkumu k problematice hodnocení v cizojazyčném vyučování. Ve stati je prezentován výzkum provedený na 2. stupni základních škol v Jihomoravském kraji.

  • Název v anglickém jazyce

    Assessment and Differentiated Approach to Pupils with SLD in Russian Language Teaching in Educational Research

  • Popis výsledku anglicky

    The paper brings the analysis of the results of an experimental qualitative research study the autor realized within the research project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Basic Education MSM 0021622443. Theauthor gives the example of the Russian results of educational research on the issue of evaluation in foreign language teaching. The article describes research in teaching Russian language at lower secondary schools in South Moravian region.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Meranie vedomostí ako súčasť zvyšovania kvality vzdelávania. Zborník príspevkov konferencie s medzinárodnou účasťou

  • ISBN

    978-80-8082-509-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    180

  • Strana od-do

    56-62

  • Název nakladatele

    Typi Universitatis Tyrnaviensis 2011

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    23. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku