BADATELSKY ORIENTOVANÉ VYUČOVÁNÍ V BIOLOGII A NADANÍ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055158" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055158 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
BADATELSKY ORIENTOVANÉ VYUČOVÁNÍ V BIOLOGII A NADANÍ
Popis výsledku v původním jazyce
Výzkumné šetření vzorku studentů pedagogické fakulty motivované aktivizujícími výukovými metodami ukázalo vhodnost badatelsky orientovaného vyučování nejen zoologických disciplin, ale i dalších přírodovědných oborů pro oborový rozvoj studentů a tím naznačilo možnosti využití obou přístupů k hledání talentovaných studentů a žáků.
Název v anglickém jazyce
INQUIRY BASED EDUCATION IN BIOLOGY AND TALENTED PUPILS
Popis výsledku anglicky
This contribution recommends Inquiry-based learning and teaching or Inquiry-based biology education (likewise activate teaching methods) for the professional progress of students personality. Research investigation demonstrated seeking talented studentsand pupils.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nadaní žáci ve škole
ISBN
978-80-210-5760-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
85-92
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno, PdF MU
Datum konání akce
1. 12. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—