Komparace inkluzivních přístupů učitelů v běžných MŠ a ZŠ u žáků s tělesným postižením
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055190" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055190 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komparace inkluzivních přístupů učitelů v běžných MŠ a ZŠ u žáků s tělesným postižením
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá srovnáním inkluzivního vzdělávání žáků s tělesným postižením v mateřských a základních školách. Prezentuje část z výzkumu, který se zabýval současným stavem integrovaných žáků s tělesným postižením v základních školách v ČR.
Název v anglickém jazyce
Comparison of Inclusive accsess of Teachers in common Nursery schools and Primary schools in pupils with physical disabilities
Popis výsledku anglicky
This chapter is oriented on comparison of inclusive education of pupils with physical disability in nursery schools and primary schools. The article presents a part of research which deals with the integration of pupils with physical disability at primary schools in the Czech republic.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Klenková, J., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities
ISBN
978-80-210-5731-9
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
185-194
Počet stran knihy
386
Název nakladatele
MU
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—