Faktory inkluzivního vzdělávání žáků s tělesným postižením v základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045851" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045851 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Faktory inkluzivního vzdělávání žáků s tělesným postižením v základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá specifiky inkluzivního vzdělávání žáků s tělesným postižením v základních školách. Prezentuje část z výzkumu, který se zabýval současným stavem integrovaných žáků s tělesným postižením v základních školách v ČR.
Název v anglickém jazyce
Factors of inclusive education of pupils with physical disabilities in primary school
Popis výsledku anglicky
This chapter is oriented on specifics of inclusive education of pupils with physical disability in primary school. The article presents a part of research, which deals with the integration of pupils with physical disability in primary school in Czech republic.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Bartoňová, M., Vítková, M. at al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV. Education of pupils with special educational needs Iv.
ISBN
978-80-7315-201-7
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
—
Počet stran knihy
384
Název nakladatele
Paido Brno
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—