Analýza přístupů učitelů v běžných základních školách u žáků s tělesným postižením.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063455" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063455 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza přístupů učitelů v běžných základních školách u žáků s tělesným postižením.
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá využíváním forem výuky a speciálních metod, které jsou aplikovány učiteli v běžných základních školách u žáků s tělesným postižením. Prezentujeme část z výzkumu, který se zabýval současným stavem integrovaných žáků s tělesným postižením v základních školách v ČR.
Název v anglickém jazyce
Analysis of Access of Teachers in Common Primary Shools in Pupils with Physical Disabilities
Popis výsledku anglicky
This chapter is oriented on using of forms tuitions and special methods which are apply of teachers in common primary schools in pupils with physical disability. The article presents a part of research which deals with the integration of pupils with physical disability at primary schools in the Czech republic.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.
ISBN
9788021059955
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
91-98
Počet stran knihy
298
Název nakladatele
Masarykova univerzta
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—