Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza přístupů učitelů v běžných základních školách u žáků s tělesným postižením.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00063455" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00063455 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza přístupů učitelů v běžných základních školách u žáků s tělesným postižením.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zabývá využíváním forem výuky a speciálních metod, které jsou aplikovány učiteli v běžných základních školách u žáků s tělesným postižením. Prezentujeme část z výzkumu, který se zabýval současným stavem integrovaných žáků s tělesným postižením v základních školách v ČR.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Access of Teachers in Common Primary Shools in Pupils with Physical Disabilities

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter is oriented on using of forms tuitions and special methods which are apply of teachers in common primary schools in pupils with physical disability. The article presents a part of research which deals with the integration of pupils with physical disability at primary schools in the Czech republic.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I.

  • ISBN

    9788021059955

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    91-98

  • Počet stran knihy

    298

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzta

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly