Indikátory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00047024" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00047024 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Indikátory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá specifiky inkluzivního vzdělávání žáků s tělesným postižením v základních školách. Prezentuje část z výzkumu, který se zabýval současným stavem integrovaných žáků s tělesným postižením v základních školách v ČR.
Název v anglickém jazyce
Indicators of Inclusive education of Pupils with Physical disabilities
Popis výsledku anglicky
This chapter is oriented on specifics of inclusive education of pupils with physical disability in primary school. The article presents a part of research, which deals with the integration of pupils with physical disability in primary school in Czech republic.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School
ISBN
978-80-210-5383-0
Počet stran výsledku
22
Strana od-do
—
Počet stran knihy
409
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—