Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role ?problémových? dětí v systému péče o ohrožené děti jejich vlastníma očima: Několik poznámek z výzkumu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055252" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055252 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Role ?problémových? dětí v systému péče o ohrožené děti jejich vlastníma očima: Několik poznámek z výzkumu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Inkluzivní edukace dětí s poruchami chování či v jejich riziku a s ní související intervenční strategie by měly přihlížet k potřebám těchto dětí. Autor vychází z předpokladu, že potřebám dítěte nelze plně porozumnět bez zájmu o jeho pohled na situaci, oto, jak samo vnímá okolní svět a sebe sama v něm. Jednou z cest k takovému porozumění je kvalitativní výzkum. V textu jsou prezentována průběžná zjištění vycházející z výzkumu, který se zajímá o pohled tzv. problémových dětí na systém péče o ohrožené děti a na jejich vlastní pozici a roli v něm. Participanty výzkumu byli klienti preventivně výchovného zařízení.

  • Název v anglickém jazyce

    Roles of ?problematic? children within the system of institutioinal care from their own perspective: Some research findings

  • Popis výsledku anglicky

    Inclusive education and intervention focusing on children with behavioral difficulties or children at risk should respect their individual needs. It is not possible to fully understand childrens needs without interest in their own perspective of the situation. Qualitative research can be seen as a way to find such understanding. There are partial research findings presented in the text. The research topic is childrens perspective on the system of institutional care and their own role within the system.Participants of the reserarch were clients of a counseling care center.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Klenková, J., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities

  • ISBN

    978-80-210-5731-9

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    305-316

  • Počet stran knihy

    386

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita. MuniPress

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly