Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifické poruchy učení v dospělém věku - kvalitativní výzkumné šetření

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055263" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055263 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Specifické poruchy učení v dospělém věku - kvalitativní výzkumné šetření

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dospělé osoby s dyslexií mají odpovědnost samy za sebe a za to, jak se sžijí se svými předpoklady, pochopí, jakým způsobem zpracovávají informace, vytvoří si strategie, jak zvládnout odlišný způsob myšlení, a rozvinou taktiku k vypořádání se s každodenním životem. Pro mnohé dospělé osoby s dyslexií je velmi namáhavé zvládnout požadavky a povinnosti rodinného života. Kapitola prezentuje výsledky kvalitativního výzkumného šetření, zaměřeného na důsledky projevů specifických poruch učení u osob v dospělémvěku.

  • Název v anglickém jazyce

    Specific Learning Difficulties in Adulthood - A Qualitative Research

  • Popis výsledku anglicky

    Adults with dyslexia have a responsibility for themselves familiarized with their assumptions, understand how they process information, devise strategies to handle different way of thinking, and develop tactics to deal with everyday life. For many adultswith dyslexia is very hard to master the requirements and responsibilities of family life. Chapter presents the results of a qualitative research focused on the specifics of the consequences of expression of specific learning disabilities to those in adults.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    KLENKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. et.al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení

  • ISBN

    978-80-210-5731-9

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    109-122

  • Počet stran knihy

    386

  • Název nakladatele

    MSD

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly