Specifické poruchy učení v dospělém věku - kvalitativní výzkumné šetření
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055263" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055263 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Specifické poruchy učení v dospělém věku - kvalitativní výzkumné šetření
Popis výsledku v původním jazyce
Dospělé osoby s dyslexií mají odpovědnost samy za sebe a za to, jak se sžijí se svými předpoklady, pochopí, jakým způsobem zpracovávají informace, vytvoří si strategie, jak zvládnout odlišný způsob myšlení, a rozvinou taktiku k vypořádání se s každodenním životem. Pro mnohé dospělé osoby s dyslexií je velmi namáhavé zvládnout požadavky a povinnosti rodinného života. Kapitola prezentuje výsledky kvalitativního výzkumného šetření, zaměřeného na důsledky projevů specifických poruch učení u osob v dospělémvěku.
Název v anglickém jazyce
Specific Learning Difficulties in Adulthood - A Qualitative Research
Popis výsledku anglicky
Adults with dyslexia have a responsibility for themselves familiarized with their assumptions, understand how they process information, devise strategies to handle different way of thinking, and develop tactics to deal with everyday life. For many adultswith dyslexia is very hard to master the requirements and responsibilities of family life. Chapter presents the results of a qualitative research focused on the specifics of the consequences of expression of specific learning disabilities to those in adults.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
KLENKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. et.al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení
ISBN
978-80-210-5731-9
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
109-122
Počet stran knihy
386
Název nakladatele
MSD
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—