Stav inkluze žáků s lehkým mentálním postižením
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055338" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055338 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Stav inkluze žáků s lehkým mentálním postižením
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola prezentuje kvalitativní výzkumné šetření zaměřené na inkluzi žáků s lehkým mentálním postižením. Cílem výzkumného šetření bylo popsat faktory a podpůrná opatření, ovlivňující proces integrace/inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základních školách v Brně městě a Vyškově.
Název v anglickém jazyce
Current State of Inclusion of Pupils with Mild Intellectual Disabilities
Popis výsledku anglicky
This article presents a qualitative research aimed at the inclusion of pupils with mild mental disabilities. The aim of the research was to describe factors and support measures affecting the process of integration / inclusion of pupils with mild intellectual disabilities in primary schools in the city of Brno and Vyskov.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V. Education of Pupils with Special Educational Needs V.
ISBN
978-80-210-5709-8
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
63-78
Počet stran knihy
299
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—