Teaching English to Learners with Autism Spectrum Disorders ? Theoretical Approaches
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055394" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055394 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teaching English to Learners with Autism Spectrum Disorders ? Theoretical Approaches
Popis výsledku v původním jazyce
The research objective of this chapter is to offer research pesumption on the way students with autism spectrum disorders learn English language. There are many differences in individual learners. Some of them are excellent in English and some are not able to learn the language. Some strategies and specific approaches for mainstream and special classes? teachers as well as parents are presented.
Název v anglickém jazyce
Teaching English to Learners with Autism Spectrum Disorders ? Theoretical Approaches
Popis výsledku anglicky
The research objective of this chapter is to offer research pesumption on the way students with autism spectrum disorders learn English language. There are many differences in individual learners. Some of them are excellent in English and some are not able to learn the language. Some strategies and specific approaches for mainstream and special classes? teachers as well as parents are presented.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Talented Learner
ISBN
978-80-210-5701-2
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
149-166
Počet stran knihy
210
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—