Výzkumy strategií učení žáků mladšího školního věku.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055566" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055566 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkumy strategií učení žáků mladšího školního věku.
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je předložit studie o dosavadních výzkumech strategií učení v angličtině u mladších školních žáků. Studie jsou rozděleny do dvou skupin: výzkumy strategií v angličtině jako druhém jazyce včetně bilingvních škol typu immersion (immersion schools) a výzkumy strategií učení v angličtině jako cizím jazyce.
Název v anglickém jazyce
Research in learning strategies employed by young learners.
Popis výsledku anglicky
The aim of the contribution is to sum up the research done to date in learning strategies employed by young learners. The studies are divided into two categories: research on learning strategies conducted in English as a second language, including immersion schools programmes, and research done in English as a foreign language.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Janíková, V., Píšová, M., Hanušová, S.: Výzkum výuky cizích jazyků.
ISBN
978-80-210-5719-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
7-21
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—