Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Volba učitelské profese jako východisko pro rozvoj profesionálních kompetencí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055533" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055533 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Volba učitelské profese jako východisko pro rozvoj profesionálních kompetencí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stať se zabývá analýzou faktorů ovlivňujících volbu studia našich studentů 1. a 4. ročníku oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PdF MU v Brně. Výzkum potvrdil, že motivy k volbě profese lze považovat za východisko pro rozvoj učitelských profesionálních kompetencí.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher Profession Choice as a Source of Professional Competences Development

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with analysis of factors influencing the choice of performance and teaching professions. The survey is conducted on two groups of respondents - students the 1st year, students in their 4th grade PdF MU with specialisation primary school.Defines general motivating factors affecting work performance of employees for teachers' professional competences.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 2. díl

  • ISBN

    978-80-210-5710-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    46-60

  • Název nakladatele

    PdF MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    PdF MU

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku