Volba učitelské profese jako východisko pro rozvoj profesionálních kompetencí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055533" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055533 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Volba učitelské profese jako východisko pro rozvoj profesionálních kompetencí
Popis výsledku v původním jazyce
Stať se zabývá analýzou faktorů ovlivňujících volbu studia našich studentů 1. a 4. ročníku oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PdF MU v Brně. Výzkum potvrdil, že motivy k volbě profese lze považovat za východisko pro rozvoj učitelských profesionálních kompetencí.
Název v anglickém jazyce
Teacher Profession Choice as a Source of Professional Competences Development
Popis výsledku anglicky
This paper deals with analysis of factors influencing the choice of performance and teaching professions. The survey is conducted on two groups of respondents - students the 1st year, students in their 4th grade PdF MU with specialisation primary school.Defines general motivating factors affecting work performance of employees for teachers' professional competences.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 2. díl
ISBN
978-80-210-5710-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
46-60
Název nakladatele
PdF MU
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
PdF MU
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—