Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Poradenství a diagnostická kompetence učitele cizích jazyků v kontextu inkluzivního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055617" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055617 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Poradenství a diagnostická kompetence učitele cizích jazyků v kontextu inkluzivního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    K aktuálním tématům odborného diskursu pedagogických věd i oborových didaktik patří problematika klíčových kompetencí učitele, která zahrnuje široké spektrum otázek teoretického i empirického výzkumu. V tomto článku je pozornost soustředěna na bližší vymezení diagnostické a intervenční kompetence učitele cizích jazyků v kontextu inkluzivního jazykového vzdělávání, přičemž intervence je zde chápana jako poradenství při učení se cizím jazykům. V závěru jsou představeny výsledky výzkumné sondy, která zjišťovala jaké metody pedagogické diagnostiky užívají učitelé německého jazyka a jakou formu jazykového poradenství žákům poskytují.

  • Název v anglickém jazyce

    Language advising and diagnostic competence of foreign language teachers within the scope of inclusive education

  • Popis výsledku anglicky

    The issue of key competences of teachers, including both matters of theory and teaching practice, belongs to most topical ones in scholarly discourses of both pedagogy and methodology of individual disciplines. The paper focuses on closer specification of the diagnostic and interventional competences of foreign language teachers within the scope of inclusive education, defining intervention as language advising during the learning process of a foreign language. Finally, the results of a research probe are presented which explored the diagnosis methods used by teachers of German and the way of language advising they provide to their pupils.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V. / Education of Pupils with Special Education Needs V.

  • ISBN

    978-80-210-5709-8

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    219-232

  • Počet stran knihy

    299

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly