Zlatá klec: Utváření identity prostřednictvím divadla utlačovaných
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055662" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055662 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zlatá klec: Utváření identity prostřednictvím divadla utlačovaných
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola Zlatá klec: Utváření identity prostřednictvím divadla utlačovaných představuje aplikaci interpretativní fenomenologické analýzy. Autorka zkoumá zkušenost jedné z účastnic dramatického projektu uskutečněného pod Katedrou sociální pedagogiky. Výsledky výzkumu poukazují na sílu a možnosti divadla utlačovaných v procesu proměny identity jedinců i skupin.
Název v anglickém jazyce
Zlatá klec: Formation of identity through the Theatre of the Oppressed
Popis výsledku anglicky
The chapter entitled ?The drama project Zlatá klec: Formation of identity through the theatre of the oppressed,? applies Interpretative Phenomenological Analysis. The author looks into the experience of the participant of the drama project realized underthe Department of the Social Education. The research results indicate the power and possibilities of the Theatre of the Oppressed in the process of personal and group identity transformations.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Identita v sociálně pedagogickém výzkumu: pole napětí, změn a začlenění
ISBN
978-80-210-5761-6
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
49-60
Počet stran knihy
174
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—