Divadlo fórum s romskou a majoritní mládeží skrze kvalitativní výzkum
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064236" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064236 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Divadlo fórum s romskou a majoritní mládeží skrze kvalitativní výzkum
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem kapitoly je poukázat na divadlo ve výchově, jakožto jednu z možných edukativních strategií. Kapitola je zasazena do kontextu pedagogiky utlačovaných Paula Freirea a pedagogické koncepce Divadla utlačovaných Augusta Boala. Skrze popis tvůrčího a kvalitativně orientovaného výzkumného projektu se sociálně znevýhodněnými žáky kapitola přibližuje možnosti využití metody divadla utlačovaných jakožto edukativního prostředku v sociální pedagogice.
Název v anglickém jazyce
Forum Theatre with Roma and Majority Youth through Qualitative Research
Popis výsledku anglicky
Aim of this chapter is to highlight the Theater in Education, as one of the potential of educational strategies. The chapter is set in the Paulo Freires Pedagogy of The Oppressed context and Augusto Boals pedagogical concept of Theatre of The Oppressed.Chapter introduces the possibility of using Theatre of The Oppressed methodology as an educational resource in social pedagogy through the description of creative and qualitative research project with socially disadvantaged pupils .
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Výzkum a edukace sociálně znevýhodněných žáků. Romští žáci, děti cizinců (uprchlíků), teorie, výzkum, edukační strategie
ISBN
9788073152246
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
153-170
Počet stran knihy
221
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—