Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Školství a české sebeuvědomění očima českých učitelů působících v Eibenthalu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055667" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055667 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Školství a české sebeuvědomění očima českých učitelů působících v Eibenthalu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola reflektuje výsledky výzkumu, realizovaného mezi českými učiteli působícími v obci Eibenthal v Banátu. Mapuje podmínky pro vzdělávání a kvalitu školství v kontextu podpory rozvoje českého sebeuvědomění mezi krajany v obci Eibenthal v oblasti rumunského Banátu. Zabývá se také pozicí českého učitele při utváření kulturní identity, stejně tak faráře působícího v obci.

  • Název v anglickém jazyce

    Education and national self-awareness: View of Czech teachers in Eibenthal

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter analyses based on research among Czech teachers conditions for education and quality of the school system in a context of supporting efforts for developing national self-awareness of Czech descendants in the village of Eibenthal in the Banatregion, Romania. A focus is also put on roles of a Czech teacher and local priest in a process of forming cultural identity.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Identita v sociálně pedagogickém výzkumu: pole napětí, změn a začlenění

  • ISBN

    978-80-210-5761-6

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    134-144

  • Počet stran knihy

    174

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly