Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ochrana přírody pro učitele ZŠ - hodně nebo málo?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055769" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055769 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Ochrana přírody pro učitele ZŠ - hodně nebo málo?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Problematika ochrany přírody je na Pedagogické fakultě MU prezentována ve dvou rovinách: všeobecné a oborové. Všeobecné poznatky získávají všichni studenti-budoucí učitelé při charakteristice vybraného regionu. Oborová rovina je určena pro zaměření předmětu Přírodopis na katedře biologie PdF MU jak v povinných (povinně volitelných) předmětech tak i speciálním cíleně volitelném předmětu Ochrana přírody. Prezentované poznatky o zastoupení chráněných živočichů jsou výsledkem dlouhodobého výzkumu druhovéhovýskytu na chráněných územích. Dlouhodobé výzkumné šetření v rámci studia vykazuje nejednotnost posouzení vhodnosti organizace a dostatečnosti výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    Nature Protection and teachers on basic school - a lot or too little?

  • Popis výsledku anglicky

    The questions of nature protection is teaching in two levels: universal and field of knowledge. Generally knowledge take the students in your seminary paper about region. Branch level take place in obligatory and facultative study subjects of study course Natural Science. The protection species was investigated in protection areas of Pojihlaví. Effectivity and sufficiency of study is not high along research investigation.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Machar, I. (ed.). Vzdělávání v ochraně přírody a krajiny.

  • ISBN

    978-80-244-2902-1

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    115-125

  • Počet stran knihy

    1466

  • Název nakladatele

    UP Olomouc

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS kapitoly