Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podpora žáků se specificky narušeným vývojem řeči

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055824" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055824 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podpora žáků se specificky narušeným vývojem řeči

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tématem publikace je problematika specificky narušeného vývoje řeči, jejím cílem je analyzovat možnosti podpory žáků s touto formou narušené komunikační schopnosti. Výzkumné šetření proběhlo ve dvou etapách.V první etapě proběhlo kvantitativní výzkumné šetření, v němž byli prostřednictvím dotazníku osloveni logopedi ze speciálně pedagogických center pro vady řeči v České republice. Ve druhé etapě, která byla zpracována metodou kvalitativního výzkumu, byla provedena analýza aplikace pomůcek vycházejícíchz principů alternativní a augmentativní komunikace u žáků se specificky narušeným vývojem řeči. Na základě výsledků šetření byla navržena opatření pro speciálně pedagogickou teorii a praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    The Support of Pupils with Specific Language Impairment

  • Popis výsledku anglicky

    The theme of the submitted publication is one of the most complicated forms of the impaired communication ability ? the specific language impairment. The aim of the publication is to analyze the possibilities of the support of pupils with the specific language impairment.The realization of the research was divided into two phases. The first phase of the research was the quantitative investigation; the explorational techniques was the questionnare. The respondent of the investigation was the speech therapist working in the special education centre specialized in speech disorders in the Czech republic. The second phase of the research, qualitative investigation, was focused on the pupils with specific language impairment. Based on the diagnostics of thedifficulties and needs of these pupils, new aids were developed and the course of the sessions where these aids were applicated was analysed.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-210-5609-1

  • Počet stran knihy

    165

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy