Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza využití pomůcek u žáků se specificky narušeným vývojem řeči

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038187" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00038187 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza využití pomůcek u žáků se specificky narušeným vývojem řeči

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve stati jsou prezentovány výsledky kvalitativního výzkumu provedeného v rámci disertační práce Přístupy speciálních pedagogů k podpoře žáků se specificky narušeným vývojem řeči. Cílem tohoto šetření, zaměřeného na problematiku terapie specificky narušeného vývoje řeči, bylo vytvořit pomůcky vycházející z principu alternativní a augmentativní komunikace a tyto materiály pak aplikovat během individuálních a skupinových sezení s žáky se specificky narušeným vývojem řeči.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis concerning Support Utilization in the Speech Therapy of Pupils with Specific Language Impairment

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the results of the qualitative research that was performed in the context of the doctoral thesis Special Needs Teacher Approaches to Support of Pupils with Specific Language Impairment. The research was focused on the problematics of the specific language impairment. The main object of the research was to create and to apply the aids and materials based on the principles of alternative and augmentative communication during the sessions with pupils with specific language impairment

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Sociální inkluze v prostředí biodromální speciální pedagogiky

  • ISBN

    978-80-210-4951-2

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    188

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly