Analýza využití pomůcek u žáků se specificky narušeným vývojem řeči
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00038187" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00038187 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza využití pomůcek u žáků se specificky narušeným vývojem řeči
Popis výsledku v původním jazyce
Ve stati jsou prezentovány výsledky kvalitativního výzkumu provedeného v rámci disertační práce Přístupy speciálních pedagogů k podpoře žáků se specificky narušeným vývojem řeči. Cílem tohoto šetření, zaměřeného na problematiku terapie specificky narušeného vývoje řeči, bylo vytvořit pomůcky vycházející z principu alternativní a augmentativní komunikace a tyto materiály pak aplikovat během individuálních a skupinových sezení s žáky se specificky narušeným vývojem řeči.
Název v anglickém jazyce
Analysis concerning Support Utilization in the Speech Therapy of Pupils with Specific Language Impairment
Popis výsledku anglicky
The paper presents the results of the qualitative research that was performed in the context of the doctoral thesis Special Needs Teacher Approaches to Support of Pupils with Specific Language Impairment. The research was focused on the problematics of the specific language impairment. The main object of the research was to create and to apply the aids and materials based on the principles of alternative and augmentative communication during the sessions with pupils with specific language impairment
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Sociální inkluze v prostředí biodromální speciální pedagogiky
ISBN
978-80-210-4951-2
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Počet stran knihy
188
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—