Digitální technologie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055845" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055845 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Digitální technologie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá problematikou digitálních technologií využívaných ve vzdělávacím procesu. Dále pak analýzou kurikulárních dokumentů České republiky se zaměřením na informační a komunikační technologie (IKT). Součástí kapitoly je výzkumný projekt realizovaný na základních školách Jihomoravského kraje.
Název v anglickém jazyce
Digital Technology in Education of Pupils with Special Educational Needs
Popis výsledku anglicky
This chapter deals with issues of digital technologies, which are used in the educational process. Furthermore it is concentrated on the analysis of curricular documents in the Czech Republic, focusing on the Information and Communication Technologies (ICT). The chapter is a part of a research project carried out at primary schools in the South Moravian region.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání
ISBN
978-80-210-5663-3
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
107-121
Počet stran knihy
196
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—