Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Digitální technologie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055845" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055845 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Digitální technologie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zabývá problematikou digitálních technologií využívaných ve vzdělávacím procesu. Dále pak analýzou kurikulárních dokumentů České republiky se zaměřením na informační a komunikační technologie (IKT). Součástí kapitoly je výzkumný projekt realizovaný na základních školách Jihomoravského kraje.

  • Název v anglickém jazyce

    Digital Technology in Education of Pupils with Special Educational Needs

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter deals with issues of digital technologies, which are used in the educational process. Furthermore it is concentrated on the analysis of curricular documents in the Czech Republic, focusing on the Information and Communication Technologies (ICT). The chapter is a part of a research project carried out at primary schools in the South Moravian region.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání

  • ISBN

    978-80-210-5663-3

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    107-121

  • Počet stran knihy

    196

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly