Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Děti s lehkým mentálním postižením a didaktické hry v matematice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055857" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055857 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Děti s lehkým mentálním postižením a didaktické hry v matematice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    První část je věnována charakteristice osob s mentálním postižením, především osob s LMP a dále etiologii postižení. Je popsáno legislativní ošetření vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a RVP ZV LMP. Je zmíněna teorie hry a jsou prezentovány 3konkrétní hry pro děti od 1. do 3. Třídy základní školy.U každé z nich je uveden didaktický cíl, sledované kompetence, potřebné pomůcky a popis.Předložená práce vznikla jako výsledek výzkumu matematických prvků na žáky.

  • Název v anglickém jazyce

    The children with light mental affition and didactic matematical games

  • Popis výsledku anglicky

    The first part is devoted to the characteristic of persons with mental affliction, mainly to those whose mental affliction is light, then the etiology of afflictions. We introduce the legislative rule of education of pupils with light mental afflictionsand RVP ZV LMP. I We mention also the theory of game, there are prezented 3didactic games for pupils from the 1st to the 3rd class of Elementary School. Each game shows in the didactic aim, monitored competences, needed aids and a description.Our work isthe result of research concerning of influence of motivation on studing results of pupils.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole

  • ISBN

    978-80-7315-216-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    68-75

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku