Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Postavení standardů v koncepčním rámci předškolního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055893" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055893 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Postavení standardů v koncepčním rámci předškolního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje genezi tvorby standardů předškolního vzdělávání. Analyzuje výstupy z diskuze, která proběhla na Metodickém portále Výzkumného ústavu pedagogického v Praze. Diskuse přinesla velmi rozporuplné názory. Autorka se zamýšlí nad postavením standardů z hlediska koncepčního rámce předškolního vzdělávání. Snaží se odpovědět na otázku, jak může připravovaný dokument pomoci předškolním pedagogům zkvalitnit jejich práci. Ukazuje se, že současná podoba dokumentu neodpovídá pojetí standardů vyššíchstupňů škol. Neodpovídá ani potřebám mateřských škol, jak zazněly v diskuzi na Metodickém portále.

  • Název v anglickém jazyce

    The role of Standards in the conception frame of the pre-primary education

  • Popis výsledku anglicky

    The presentation describes genesis of the creation of the standards of pre-primary education. It analyses the outcomes from the discussion proceeded on the Methodical Website of the Research Pedagogical Institute in Prague. The discussion brought very contradictory notions. Author reflects the standard's role from perspective of the conception frame of pre-primary education. She tries to answer the question how the prepared document can help to the pre-primary teachers to improve their work. It is indicated that the present form of the document doesn't correspond with the standards concept either of higher school levels or the needed of the kindergartens (how it was heard in discussions on the Methodical website).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Předškolní vzdělávání v pedagogických, psychologických a sociálních souvislostech

  • ISBN

    978-80-904927-1-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    48-56

  • Název nakladatele

    Ing. Tomáš Mikulenka

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    10. 11. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku