Kartografické dovednosti ve výuce zeměpisu: teoretický model a výsledky výzkumného šetření
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055923" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055923 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kartografické dovednosti ve výuce zeměpisu: teoretický model a výsledky výzkumného šetření
Popis výsledku v původním jazyce
Tato kapitola představuje předvýzkum zpracovaný v rámci disertační práce autorky. Výzkumné šetření se zaměřuje na zjištění úrovně osvojení kartografických dovedností u žáků základních škol. Výzkumným nástrojem je didaktický test tvořený učebními úlohamizaměřenými na zjištění úrovně osvojení kartografických dovedností.
Název v anglickém jazyce
Map Skills in Geography Teaching: Theoretic Model and Results of Research
Popis výsledku anglicky
The chapter introduces a theoretical model of cartographic skills as well as research into level of cartographic skill acquisition amongst primary school pupils. A methodological instrument, a didactic test, used in the research is also presented.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Janík, T., Najvar, P., Kubiatko, M. a kol. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje
ISBN
978-80-210-5705-0
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
195-207
Počet stran knihy
243
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—