Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kartografické dovednosti ve výuce zeměpisu: teoretický model a výsledky výzkumného šetření

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055923" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055923 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kartografické dovednosti ve výuce zeměpisu: teoretický model a výsledky výzkumného šetření

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato kapitola představuje předvýzkum zpracovaný v rámci disertační práce autorky. Výzkumné šetření se zaměřuje na zjištění úrovně osvojení kartografických dovedností u žáků základních škol. Výzkumným nástrojem je didaktický test tvořený učebními úlohamizaměřenými na zjištění úrovně osvojení kartografických dovedností.

  • Název v anglickém jazyce

    Map Skills in Geography Teaching: Theoretic Model and Results of Research

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter introduces a theoretical model of cartographic skills as well as research into level of cartographic skill acquisition amongst primary school pupils. A methodological instrument, a didactic test, used in the research is also presented.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Janík, T., Najvar, P., Kubiatko, M. a kol. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje

  • ISBN

    978-80-210-5705-0

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    195-207

  • Počet stran knihy

    243

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly