Analýza názorů na poskytování poradenských služeb žákům s narušenou komunikační schopností
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00056807" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00056807 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza názorů na poskytování poradenských služeb žákům s narušenou komunikační schopností
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola prezentuje výzkum, který se věnuje názorům speciálních pedagogů na základních školách na poskytování specifické podpory a poradenských služeb žákům s narušenou komunikační schopností a jejich rodinám.
Název v anglickém jazyce
Analysis of counselling services for student with impaired communication ability
Popis výsledku anglicky
The chapter presents research, which is focus on attitudes of primary school teachers providing specific support and counselling service for students with impaired communication ability integrated in mainstream school, and for their parents.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School.
ISBN
978-80-210-5383-0
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
135-142
Počet stran knihy
409
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—