Návrh výzkumného nástroje na zkoumání mylných představ žáků o savcích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00057225" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00057225 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Návrh výzkumného nástroje na zkoumání mylných představ žáků o savcích
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na návrh a následné ověření výzkumného nástroje, který se zabývá mylnými představami žáků základních škol o savcích. Součástí výzkumného nástroje byly škálováné výroky týkající se toho, jak žáci vnímají savce. Ověřování výzkumného nástroje se zúčastnilo 87 žáků druhého stupně základních škol.
Název v anglickém jazyce
The proposal of measurement tool on the investigation of pupils wrong ideas about mammals
Popis výsledku anglicky
The contribution is focused on the proposal and developing of the instrument regarding to elementary school pupils wrong ideas about mammals. The Likert type scale items regarding to perceiving of mammals are the part of instrument. The sample size consisted of 87 elementary school pupils.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0514" target="_blank" >GAP407/10/0514: Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Dovednosti žáků a učitelů ve výuce přírodopisu
ISBN
9788021056176
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
26-34
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Pedagogická fakulta MU Brno
Datum konání akce
15. 2. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—